reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
viktoria ricci

viktoria ricci

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som smoliarka so zelenymi ocami, ktora sa vsemozne snazi preplavat zivotom bez vaznej ujmy na psychike. Priznavam, niekedy je to tazke...ved to poznate. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Kapitola prvá: Ten môj sa za inými neotáča...

viktoria ricci

Kapitola prvá: Ten môj sa za inými neotáča...

Mám všetko, čo by som mohla chcieť. Okrem iného mám aj skvelého priateľa, za ktorým sa na ulici dievčatá a ženy rady otočia. On sa za inými ženami neotáča. Teda raz sa otočil. Ale to bolo iné....

  • 22. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
O klientoch a ľuďoch

viktoria ricci

O klientoch a ľuďoch

Nech už pracujete v akejkoľvek profesii, je viac než isté, že ste dennodenne vystavený klientom a ich požiadavkám. To je fakt, s ktorým sa musíte zmieriť. Ak chcete prežiť v krutom svete úskokov, podpásoviek, zatajovania informácií, chodenia okolo horúcej kaše a nevypočítateľných zmien rozhodnutí, radšej si na pozadie monitora dajte týchto 10 prikázaní.

  • 25. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
20 výhod vysokého pracovného nasadenia

viktoria ricci

20 výhod vysokého pracovného nasadenia

Svet mladej, ambicióznej generácie je skutočne úžasný. Pracujeme vo vychytených oblastiach, máme služobné mobily, notebooky, dodržiavame biznis etiketu, pracujeme aj cez víkendy, neslávime sviatky a predovšetkým... všetci sa tvárime, že milujeme svoju prácu. Aj ja poznám aspoň dvadsať dôvodov, pre ktoré sa oplatí byť súčasťou perfektne premysleného systému novodobého otrokárstva (rozumej veľkého biznisu).

  • 17. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu